fredag 10. februar 2012

Interiør

Kjøkken hylla mi  ♥ veldig glad i denne,og her har det gamle melkespannet som jeg har arvet fra min farmor fått hedersplass ♥






Denne grenen er hentet på en fjelltur vi var med gode venner :) jeg hadde sett dette i en blomsterbutikk en gang , gren og lykt til den nette sum av 1500 ,- det blir et mye mer personlig preg da man faktisk tar seg den skog /fjellturen selv :) En fantastisk efekt i stuen ♥



            



Badet mitt
Pusset opp badet med en helt vanlig papir tapet som jeg falt for , men jeg lacket veggene tilslutt med parkett lack tre stjerner :) veldig slite sterkt og en glansfull efekt :)


Gjenbruk er et godt eksepel på denne trappen , før var den åpen mellom trinnene!Samboeren min var med på å rive et gulv en gang , å dette skulle jo så klart kastes... MEEEN nei han tok det med seg hjem å rett og slett tettet trappen våres :) I LOVE IT
                                                       
Jeg elsker ♥ Dette er et av mange jeg jeg malte for ca et år siden, så gikk jeg veeeldig lei hehe men nå kunne jeg tenkt meg å startet litt igjen for det er så avslappende i en stressende hverdag ♥ 
Og som dere ser har dette bildet bildet fått plassen over vedovnen♥



ENDELIG fikk jeg laget en stige

Den lille skinn biten på bildet er faktisk en boa fra hennes og mauritz til kr 50 ,- passe stor til kurven <3

Ingen kommentarer: